1. Ik kan niet aanmelden

Ben je je wachtwoord vergeten, of lukt het aanmelden gewoon niet? Geen nood, lees de oplossingen hier beneden.

Profiel

Mogelijkheid 1: Ik heb mijn e-mailadres ingevuld in mijn profiel in Smartschool

Als je je e-mailadres in Smartschool hebt ingevuld kan je via de aanmeldpagina van Smartschool een nieuw wachtwoord opvragen. Klik op de hyperlink ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je gebruikersnaam in. Er zal een nieuw wachtwoord verstuurd worden naar je e-mailadres dat in Smartschool werd opgegeven.

Mogelijkheid 2: Ik heb mijn e-mailadres NIET ingevuld in mijn profiel in Smartschool

Stuur een mailtje naar joris.vandencruijce@ruusbroec.be

Mogelijkheid 3: Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Je gebruikersnaam is voornaam + familienaam. Dit is zowel de gebruikersnaam voor de leerling, als voor de vader en de moeder. Voor elke leerling bestaan er dus 3 accounts met dezelfde naam, maar een verschillend wachtwoord.

Mogelijkheid 4: Mijn account is uitgeschakeld

Als je je e-mailadres in Smartschool hebt ingevuld heb je een mail ontvangen met een hyperlink om je account terug te activeren.

Geen e-mailadres ingevuld of geen mail ontvangen? Stuur dan een mailtje naar joris.vandencruijce@ruusbroec.be